Ստեփան զորյան /Չալանկ/

Անծանոթ բառեր

Չարդախ— սրահ, ծածկ, տաղավար:

Տարակուսած—  Երկմտած, վարանած:

Կազմել նախադասություններ-ընթատել, տարօրինակ, զարդնել բառերից

Ես առավոտյան զարդնեցի և լսեցի ինչվոր ձայներ այդ պահին ես վեր կացա և ընթատեցի տարորինակ զրույցը:

Ստեղծել պատմությանը վերնագիր

Չալանկը որը կապված է չարդախի դռանը:

Լեգենդ շան մասին

Ես ձեզ կպատմեմ Խատիկո անունով մի շան մասին, որը ատրում էր Ճապոնիայի մայրաքաղաքում: Նրա տերը շան անունը դրել է Խատիկո, որովհետև խատիկոն նշանակում է ութ, իսկ Խատիկոն նրա ութերորդ շունն էր: Նրա տերը ամեր օր գնում էր մետրոյի կայարան, որպեսզի աշխատանքի գնա: Իսկ շունը նրան ժամը երեքին դիմավորում էր: Մի օր նրա տերն աշխատավայրում մահացավ: Երբ Խատիկոն գնաց դիմավորելու՝ տերն այնտեղ չէր: Նա ինը տարի սպասում էր տիրոջը՝ ամեն օր, ժամը երեքին կայարան գնալով: Խատիկոն դարձավ հայտնի և սիրելի, երբ նրա մասին գրեցին թերթերում: Ինը տարի անց կայարանի հարևանությամբ սատկել է Խատիկոն: Տարիներ անց Խատիկոյի մասին մուլտֆիլմեր և ֆիլմեր են նկարել, Խատիկոյի խրտվիլակն են պատրաստել և տեղադրել Ճապոնիայի թանգարանում, իսկ մետրոյի կայարանի մոտ տեղադրել են նրա արձանը:

Advertisements

Մայրենի

Եղիշե-5տառ, 6հնչյուն, արևածագ-7տառ, 8հնչյուն, տերևաթափ— 8տառ, 5հնչյուն, եկեղեցի-7տառ, 8հնչյուն, երևալ-5տառ, 7հնչյուն, որովհետև-8տառ, 10հնչյուն, որդ-3տառ, 4հնչյուն,  անձրևաորդ-9տառ, 11հնչյուն, երևույթ-6տառ, 8 հնչյուն։

Կազմել նախադասություններ

Հայրս ու մայրս իմ անունը դրել են Եղիշե Չարենցի Սոմա պոեմից, որովհետև դա նրանց սիրած պոեմն է:

Մի օր արևածագին ծլվլացին ծիտիկները և անտառում վազեցին ենիկները:

Արդեն աշուն է և  տերևաթափը սկսվել է՝ երեխաների վազվզոցներից խշխշում են տերևները:

Տղան փորում էր հողը և խաղում անձրևաորդի հետ մինչև մայրիկը եկեղեցուց դուրս գա:

Վիլյամ Սարոյան

Անծանոթ բառեր

Փառամոլ /բացատրություն/- փառքի հասնելու ձգտում ունեցող, փառասեր:                              Փառամոլ /հոմանիշ/-  փառասեր, փառախնդիր, փառատենչ, սնափառ:

Արհամարհել /բացատրություն/-  բանի տեղ չդնել, կարևորություն՝ նշանակություն չտալ, անտես անել, հաշվի չառնել, հեգնական՝ նվաստացուցիչ վերաբերմունք ցույց տալ:                    Արհամարհել /հոմանիշ/- երես թեքել, երես շուռ տալ, բանի տեղ չդնել, մարդատեղ չդնել, շան տեղ չդնել:

Հաշմել- /բացատրություն/- հաշմ դարձնել:

 

Կազմել նախադասություն

որդի-տղա, տհաճ-անդուր, ճանապարհ-ուղի, արտասվել-արցունք թափել, անճոռնի-անշնորհք

Տղան ճամփա ընկավ արցումք թափելով տհաճ, անշնորք պատահարից:

 

հաճելի-տհաճ, բարձրանալ-իջնել, տխրել-ուրախանալ,

Աղջիկը իջավ ծախկած սարից:

Մայրենի

Գեղեցիկ-սիրուն, մեծ-ահռելի, գույնզգույն-գունեղ, կապույտ-երկնագույն, պատուհան-լուսամուտ, արև-արեգակ, բարի-ներողամիտ, ազնիվ։

Մի օր կապույտ երկնքում ծագեց սիրուն արևը: Սոնայի սենյակի լուսամուտից ներս ընկան արևի շողերը: Սոնան, որը նեղացել էր իր ընկերուհիներից և փակվել էր սենիակում արևի շողերից դարձավ ավելի ներողամիտ: Նա համփուրեց արևի շողերին և վազեց ընկերուհիների հետ հաշտվելու:

ՄԱՅՐԵՆԻ Առաջին դպրոցներ

1. Մարդկանց պեղումներից պարզ է դարձել, որ առաջին դպրոցները եղել են Շումերական, որովհետև շումերներն  են ստեղծել առաջին պատկերագիրը և սեպագիրը: Դրանից հետո մյուս ազգերի մոտ տարածվել է Շումերական լեզուն: Շատ հետաքրքիր է, որ շումերական լեզուն տարածվել է նաև հին հայկական թագավորություն ուրարտույում:  Հիմա շումերական ազգը գոյություն չունի: Ինձ համար  շատ հետաքրքիր էր իմանալ, որ միային տղաներն էին գնում դպրոց: Որ աշակերտները դպրոց էին գնում արևելքին և դասերը վերջացնում էնի արևմուտին: Շատ հետաքրքիր էր նաև, որ պեղումների ժամանակ հայտնաբերել են, որ դպրոցական նստարաները եղել էին աղյուսից:

 2. Դպրոց ստուգաբանություն

դպր /դպիր/-ոց: Դպիր- արմատ, ոց-վերջածանց:

3. Երեխաներն ու պատանիները այնտեղ գնում են  սովորելու համար: Այն պետք է լինի լուսավոր և գունեղ: Այնտեղ պետք է կենտրոնանալ:

4. Անծանոթ բառեր՝  հիշատակված, շումերական, միջագետք, պեղումներ, պնակիտ, դպիր, ումիա, սրբագրել, նշմարել, աղյուս:

МОЙ ХОРОШИЙ ДЕНЬ

Сегодня я праснулся отчен радосна, потому что пошла в школу. Когда я добралась в школу я увиделаа моих друзей. Мы обнимались, радововались и пошли в класс.  Там мы занимались русским языком, а патом англиский и математика. В школе было очень весело. Мы попрощались с друзьями и пошли домой. А когда я пошла  домой все рассказала маме. Вот такой был у меня хороший день .

Бен

Жил-был адьин мужик. У него ест три сына.  Старшего зовут Гастон. Среднево зовут Стич, а моленкого Бен. Перед Беном все смиялис и он пабижал на гору. Потом он слышал какоита крик. -Памагитье. Бен пабижал на лева и ыввидел адин балишои камин а под каменам лежалаа девачка. Бен очен испугалса и из страха как паднял камин што девачка даже магла стаять. Ана пцлавала Бена и сказала. -Спасиба гирой. Сказала ана и ани были лутчие друзя.

 

                                  конец